Re: [vox-tech] Trouble booting kernel =)

Re: [vox-tech] Trouble booting kernel =)

I'm running Mandrake 7.2.

/etc/fstab:

[root@brad brad]# cat /etc/fstab
/dev/hdb8 / ext2 defaults 1 1
none /dev/pts devpts mode=0620 0 0
/dev/hdb7 /home ext2 defaults 1 2
/mnt/cdrom /mnt/cdrom supermount fs=iso9660,dev=/dev/cdrom 0 0
/mnt/cdrom2 /mnt/cdrom2 supermount fs=iso9660,dev=/dev/cdrom2 0 0
/mnt/floppy /mnt/floppy supermount fs=vfat,dev=/dev/fd0 0 0
/dev/hda1 /mnt/win_c vfat user,exec,umask=0 0 0
/dev/hdb1 /mnt/win_c2 vfat user,exec,umask=0 0 0
/dev/hdb5 /mnt/win_d vfat user,exec,umask=0 0 0
/dev/hdb3 /mnt/win_e vfat user,exec,umask=0 0 0
none /proc proc defaults 0 0
/dev/hdb6 swap swap defaults 0 0

results of rdev:

[root@brad /boot]# rdev vmlin
vmlinuz               vmlinuz-2.2.17-21mdk  vmlinuz-2.4.3
[root@brad /boot]# rdev vmlinuz-2.4.3
Root device /dev/hdb8
[root@brad /boot]# rdev vmlinuz-2.2.17-21mdk
Root device /dev/hdb8
[root@brad /boot]# rdev
/dev/hdb8 /

--
Dett skjørtet er for stort!  Der klør alle steder!  Jeg liker ikke små
barn!